• Sponsoring

Waarom sponsoring?

Sponsoring is voor bedrijven en overige organisaties een bijzonder sympathiek instrument om marketing- en communicatiestrategieën te ondersteunen. Het stelt u in staat om uw product, dienst en bedrijfsnaam op een dynamische manier aan een publiek te presenteren.

Wij bij RKSV Bornerbroek beseffen ons maar al te goed dat we hierin een gezamenlijk belang hebben. Om ons op sportief gebied te blijven ontwikkelen en de club levendig te houden, bent u als sponsor essentieel. Wij zijn ervan overtuigd dat onze vereniging bij uitstek geschikt is om onze gezamenlijke doelen te bereiken.

RKSV Bornerbroek vormt door haar veelzijdigheid en haar balans tussen gezelligheid en sportieve ambities een krachtig platform voor bedrijven en overige organisaties voor relatiemarketing, het uitwisselen van kennis en ervaring, en het vergroten van uw naamsbekendheid.

Bornerbroek is immers een groeiende, welvarende, gezellige gemeenschap, met bovendien veel ondernemers. RKSV Bornerbroek vormt daarom een zeer interessant speelveld om uw naamsbekendheid te vergroten en daardoor meer resultaten te boeken.

RKSV Bornerbroek en al haar leden zou zich verheugen op uw deelname als nieuwe sponsor.

via het secretariaat kunt u de sponsorbrochure downloaden.