• Informatie

Een voetbalseizoen duurt van augustus t/m mei.

Nieuwe leden en aanmelding

• Als je eerst wilt kijken of je voetballen leuk vindt mag je 4x een training te volgen.
    • Na de 4e training maak je de keuze of je lid wordt of niet.
    • Stuur een e-mail naar het secretariaat indien je (zoon of dochter) een keer wil meetrainen. Vermeld hierbij de leeftijd.
    • Een nieuw lid dat tijdens het lopende seizoen lid wordt, kan in eerste instantie alleen meetrainen, tenzij er direct ruimte vrij is in het betreffende team.

Tenue: Blauw shirt, witte broek, blauwe kousen.

Team Aantal
    Veldspelers
    Leeftijd Duur wedstrijd
    O7 4 5-6 jaar 2x20 min.
    O8/O9 6 7-8 jaar 2x20 min.
    O10 6 9 jaar 2x25 min.
    O11/O12 8 10-11 jaar 2x30 min.
    O13 11 12 jaar 2x30 min.
    O14/O15 11 13-14 jaar 2x35 min.
    016/017 11 15-16 jaar 2x40 min.
    018/019 11 17-18 jaar 2x45 min.
    Senioren 11 vanaf 19 jaar 2x45 min.
    35+ 7 vanaf 35 jaar 3x30 min. (om de 3 weken op vrijdagavond)
    45+ 7 vanaf 45 jaar 2x30 min.

Kleding

• Ieder spelend lid betaald 12,50 aan het kledingfonds.
    • Elk lid draagt tijdens de wedstrijd het voorgeschreven tenue welke door de vereniging beschikbaar wordt gesteld.
    • Voor de jeugdleden hebben we sokken en broekjes in bruikleen.
    • Indien bij jeugdleden een broekje of sokken te klein is geworden of versleten dan kan deze worden omgeruild via materiaalbeheer.
    • Als bij jeugdleden sokken of het broekje is kwijtgeraakt dan moet deze opnieuw aangeschaft worden via materiaalbeheer. De kosten zijn 10 euro per broekje en 10 euro per paar sokken.
    • Als een jeugdlid stopt bij de voetbal of overstapt naar de senioren moet het broekje en de sokken worden ingeleverd. Indien de sokken of het broekje is kwijtgeraakt dan moet deze betaald worden. De kosten zijn 10 euro per broekje en 10 euro per paar sokken.

Algemene informatie voor leden

• Tot de jeugd worden gerekend zij die het komende seizoen voor 1 januari de leeftijd van 19 jaar nog niet hebben bereikt.
    • Afmelden voor de voetbal bij het Secretariaat van de afdeling voetbal
    • Afmelding voor trainingen bij de trainer.

Voor, tijdens en na de wedstrijd of training

• Correct en sportief gedrag.
    • Het dragen van scheenbeschermers is verplicht.
    • Het dragen van een horloge, halsketting, ringen en oorbellen tijdens de wedstrijd is verboden
    • De vereniging stelt zich niet aansprakelijk voor vermissing van waardevolle goederen.
    • Indien er geen medische bezwaren zijn, is men verplicht zich na de wedstrijd en training te douchen.
    • Aan spelers onder de 18 jaar wordt geen alcohol geschonken.
    • Houdt de kleedkamer netjes en schoon.
    • Aan spelers onder de 18 jaar wordt geen alcohol geschonken.
    • Moedig uw kind(eren) aan, maar laten het coachen aan de trainers en leiders over.

Aanvullende opmerkingen voor ouders van jeugdleden

• Het wedstrijdschema voor het komende weekend kunt u vinden op deze website, op voetbal.nl en de voetbal.nl app.
    • Afgelastingen van wedstrijden kunt u het snelst vernemen via onze eigen website of de voetbal.nl app.
    • Ouders van jeugdleden worden ingedeeld om kantinedienst te draaien.
    • Voor het vervoer bij uitwedstrijden wordt een beroep gedaan op de ouders. U ontvangt van de betreffende leiders een meerijdschema.
    • Ook uw inzet is hard nodig om de jongens / meisjes te kunnen laten voetballen. Dus meld u aan als leider of scheidsrechter. Wij kunnen uw hulp goed gebruiken.
    • Wij zouden het enorm waarderen als u de wedstrijden van uw zoon of dochter bezoekt.

Boetes van de KNVB

Persoonlijke boetes n.a.v. rode kaarten worden via auto-incasso van uw rekening geïnd. De KNVB int ze namelijk direct van de rekening-courant van onze vereniging. Dit geldt ook voor andere zaken als bijvoorbeeld; niet op komen dagen, of een wedstrijd die op papier geregeld wordt. De vereniging zal de boetes direct en volledig verrekenen met het betreffende team.